نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 19952
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
شاد زی

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: شاد بودن- زندگی شاد- فلاطون,
نویسنده : امید خسروی
شناخت

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: تحصیلات-شناخت - شعور,
نویسنده : امید خسروی
واشنگتن نمي‌خواهد زير بار اجراي تعهدات برجام برود

اظهارات قابل تامل معاون پيشين وزارت خارجه آمريكا مبني بر احتمال بسته نشدن پرونده پي.ام.دي حتي بعد از گزارش آژانس و نيز دبه در آوردن اخير برخي مقامات اين كشور در حالي است كه برخي ناظران سياسي معتقدند كه آمريكايي‌ها نمی‌خواهند پرونده هسته‌ای ايران به يك سرانجام نهايي برسد و احتمال پايبند نبودن آنها به تعهداتشان زياد است.
به تازگي معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا با اشاره به در پیش بودن انتشار گزارش نهایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران عنوان داشت که این گزارش ممکن است به گونه‌ای باشد که بحث‌ها بطور کامل مختومه نشوند.
مارك فيتز پاتريك با بيان اينكه اگر ايران پاسخ‌های قانع‌كننده‌ای به پرسش‌های آژانس در مورد فعاليت‌های گذشته خود ندهد عمل به تعهداتي كه بر‌اساس برجام برعهده آمريكا و ديگر كشورهاي حاضر در توافق است مشكل می‌شود.
معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا درباره مناقشات مطرح در مورد نمونه‌برداری‌های آژانس از ایران و احتمال ایجاد اختلال در گزارش نهایی آن گفت: اجازه بدهید به یک مورد درباره راستی‌آزمایی اشاره کنم. نمونه پارچین این پتانسیل را دارد که تبدیل به سابقه‌ای شود که تأثیر منفی داشته باشد. منظور شیوه نمونه‌برداری از این تأسیسات است. نمونه‌برداری به شکلی انجام شد که در سطح استانداردهای آژانس باشد اما یک جنبه آن نگران‌کننده است. آمانو چهارشنبه در برلین گفت که اماکنی که قرار بوده نمونه‌‌برداری از آن انجام شود، پیشتر اعلام شده بود، و این می‌تواند سابقه‌ای منفی در آینده اقدامات آژانس داشته باشد.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
:: برچسب‌ها: انرژی هسته ای - پی ام دی- ایران,
نویسنده : امید خسروی
سرهنگ رفیع غفاری دلاور مردی از تیپ 55 هوابرد شیراز

او منهدم کننده 142 تانک و 51 نفربر زرهی دشمن است 

«سرهنگ رفیع غفاری» در یکی از خاطرات مربوط به عملیات بیت المقدس این چنین روایت می کند.

پس از گذشت چند روز از پایان عملیات پیروزمندانه فتح‌المبین، روزی دستور دادند که بایستی تیپ به اطراف اهواز حرکت کند. این خبر تقریباً باور نکردنی بود. چون بعد از عملیات به آن وسیعی، به این زودی‌ها امکان عملیات جدید نبود و اگر هم می‌بایست عملیات جدیدی صورت گیرد چرا به این ضرب‌الاجلی؟ این مسئله قدری سؤال‌برانگیز بود ولی کسی درست نمی‌دانست که قرار است عملیات بیت‌المقدس شروع شود.

به هر ترتیبی بود حرکت کردیم و به اهواز رسیدیم و به زودی در تأسیسات شرکت پیروز مستقر شدیم. پس از استقرار، اکثر پرسنل به مرخصی اعزام شدند. پس از مراجعت از مرخصی جهت عملیات جدید به پشت رودخانه کارون روبه‌روی ایستگاه حسینیه اعزام شدیم.

بعد از چند روز آمادگی و شناسایی محورها در شب 10 اردیبهشت 61 با گذشتن از پل شناور که روی رودخانه کارون احداث شده بود عملیات بیت‌المقدس را شروع کردیم

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: شکارچی تانک- رفیع غفاری, فارس - دلاورمردان ارتش-- تیپ 55 هوابرد شیراز,
نویسنده : امید خسروی
جزئیات رزمایش بزرگ «محمد رسول‌الله 3»

رزمایش محمد رسول‌الله 3، نیروی زمینی ارتش از فردا به مدت سه روز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال شرق کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رزمایش «محمد رسول‌الله 3» نیروی زمینی ارتش از فردا صبح در منطقه شمال شرق کشور آغاز می‌شود.

این رزمایش با حضور یگان‌های 177 پیاده، تیپ 38 زرهی تربت‌جام، یگان‌های توپخانه، پایگاه هوا نیروز مشهد، پهپاد، جنگال، عملیات روانی و با پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش به مدت 3 روز در منطقه شمال شرق کشور اجرا می‌شود.

رزمایش محمد رسول‌الله 3 نیروی زمینی ارتش، یک رزمایش دفاعی امنیتی با رویکرد ارتقا سطح آمادگی یگان‌ها و ایجاد بازدارندگی است و عملیات پدافند در سطح با اشغال عوارض حساس، گلوگاه‌ها، تنگه‌ها در سطح بسیار وسیع در منطقه شرق کشور به اجرا گذاشته می‌شود.

این رزمایش با محوریت قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی و هدایت و طرح‌ریزی قرارگاه ولایت نزاجا و به صورت دو طرفه کنترل‌شده و با رویکرد امنیتی دفاعی برگزار می‌شود.

انجام عملیات تخصصی اطلاعاتی به‌صورت ویژه، نمایش اقتدار و افزایش آمادگی یگان‌ها، جابه‌جایی سریع نیروهای واکنش سریع، افزایش مهارت و کارآیی فرماندهان و ارزیابی توان رزمی یگان‌های عملیاتی در شرایط مختلف جوی و آب و هوایی بخشی از اهداف این رزمایش است.

:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: رزمایش آجا- نزاجا - محمد رسول الله 3,
نویسنده : امید خسروی
فرمانده کل ارتش از دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا، از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

 به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر سرلشگر عطاء‌الله صالحی، فرمانده کل ارتش در این بازدید که با حضور امیر سرتیپ خلبان دره باغی فرمانده آماد و پشتیبانی آجا، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی انجام شد، ضمن حضور در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هوایی شهید ستاری به بررسی میزان پیشرفت علمی و دستاوردهای تحقیقاتی دانشکده ها پرداخت.

 وی نحوه تدریس و گذراندن واحدهای درسی دانشجویان را بررسی کرده و در جریان میزان رضایت دانشجویان از شیوه تدریس اساتید قرار گرفت.

 فرمانده کل ارتش همچنین به صورت چهره به چهره با تعدادی از دانشجویان گفت وگو کرد و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای آنها، دستورات لازم را در خصوص رفع موانع و مشکلات صادر کرد.


:: برچسب‌ها: ارتش- نیروی هوایی- شهید ستاری,
نویسنده : امید خسروی
فرانسه در آتش و خون

در پی حملات خونین در پاریس با 153 کشته، رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد در سراسر این کشور حالت فوق العاده اعلام  و همه مرزهای فرانسه نیز بسته می شود.

به گزارش عصرایران، آمار کشته شدگان مدام افزایش می یابد.

پاریس بامداد جمعه شب و بامداد شنبه شاهد چند مجموعه از حملات مسلحانه و انفجار بود:

در حمله نخست، در چند منطقه مرکز پاریس و از جمله یک رستوران، تیراندازی صورت گرفت.

در حمله بعدی، 2 انفجار در نزدیکی استادیوم "دو فرانس"پاریس روی داد.
این ورزشگاه به هنگام انفجارها میزبان مسابقه فوتبال دو تیم آلمان و فرانسه بود. فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در ورزشگاه حضور داشت ولی به سرعت برنامه خود را نیمه کاره رها کرد و از ورزشگاه خارج شد.

در حمله ای دیگر نیز حدود دهها نفر در یکی از تالار پاریس به نام "باتاکلان" توسط افراد مسلح به گروگان گرفته شدند. در زمان حادثه، این تالار میزبان کنسرت موسیقی بود.
گفته می شود با حمله پلیس به این تالار ، گروگانگیری پایان یافت اما بین 100 تا  129 نفر از شهروندان عادی و حداقل 2 فرد مهاجم کشته شدند.
بر اساس گزارش های موجود، ابتدا 2 تروریست با کلاشینکف حاضران در سالن را به رگبار بستند و سپس 3 تروریست دیگر، جلیقه های انفجاری شان را منفجر کردند.
گفته می شود در 7 نقطه از پاریس، تیراندازی و بمبگذاری شده است.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
:: برچسب‌ها: تروریست- داعش- فرانسه در آتش و خون,
نویسنده : امید خسروی
روز جهاني "علم در خدمت صلح و توسعه


يونسکو در چارچوب برنامه‌هاي بين‌المللي و با همکاري کشورهاي عضو در نقاط مختلف دنيا، فعاليت‌هاي علمي مختلفي را در حوزه‌هاي مهم و مطرح جهاني در زمينه مديريت منابع آب شيرين، سلامت، اقيانوس‌ها، انرژي‌هاي تجديدپذير، بلاياي طبيعي، کاهش پيامدهاي طبيعي، تنوع‌ زيستي و ظرفيت‌سازي در حوزه علم و فناوري در برنامه کاري خود قرار داده است. اين روز از سال ۲۰۰۱ در تقويم برنامه‌هاي اين سازمان قرار گرفت تا با همکاري همه کشورهاي عضو با برگزاري آن اهدافي چون تقويت افزايش توجه مردم به نقش علم در جامعه پايدار، درخواست از ملت‌ها براي تبادل دانش، دعوت از نهادهاي ملي و بين‌المللي براي استفاده از علم براي منافع جامعه و جلب توجه چالش‌هايي که علم با آن مواجه شده است، دنبال شود.

در حقيقت روز علم در سالي که به نام يکي از شاخه‌هاي علم نامگذاري شده بود، انتظار برنامه‌هاي متنوعي را در ذهن تداعي مي‌کرد. بخصوص اگر نگاه دقيق‌تري به دنياي اطراف خود بيندازيم. در مقياس جهاني، علم با بزرگ‌ترين چالش‌هاي دوران خود مواجه شده است، تغييرات اقليمي باعث شده تا توجه همه مقامات به روش‌هاي علمي و سرمايه‌گذاري در علم براي حل مشکلات پيش روي انسان معاصر جلب شود.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: دنیای فن آوری، ،
نویسنده : امید خسروی
د‌‌‌‌‌ولت تحمل شنيد‌‌‌‌‌ن صد‌‌‌‌‌اي انتقاد‌‌‌‌‌ را د‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌؟
د‌‌‌‌‌ولت تحمل شنيد‌‌‌‌‌ن صد‌‌‌‌‌اي انتقاد‌‌‌‌‌ را د‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌؟
د‌‌‌‌‌ولت تحمل شنيد‌‌‌‌‌ن صد‌‌‌‌‌اي انتقاد‌‌‌‌‌ را د‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌؟
 

رئيس‌جمهور با حضور د‌‌‌‌‌ر مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که صبح د‌‌‌‌‌يروز د‌‌‌‌‌ر مصلای تهران برگزار شد‌‌‌‌‌، سخناني را د‌‌‌‌‌رباره نشريات منتقد‌‌‌‌‌ گفت. نشرياتي كه به د‌‌‌‌‌ليل تبعيض‌های اعمال شد‌‌‌‌‌ه از سوي د‌‌‌‌‌ولت حاضر نشد‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌ر نمايشگاه مطبوعات حاضر شوند‌‌‌‌. «برچسب‌زنی به‌ منتقد‌‌‌‌‌ین»، «برخورد‌‌‌‌‌های متعد‌‌‌‌‌د‌‌‌‌‌ هیات نظارت بر مطبوعات»، «تبعیض د‌‌‌‌‌ر اختصاص یارانه مطبوعات» د‌‌‌‌‌ر کنار «گزینشی عمل کرد‌‌‌‌‌ن سیستم اطلاع‌رسانی د‌‌‌‌‌ولت د‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌عوت از رسانه‌ها» از جمله د‌‌‌‌‌لایلی است که رسانه‌های منتقد‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌ولت از حضور د‌‌‌‌‌ر این نمایشگاه انصراف د‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
نویسنده : امید خسروی
سردار دهقان در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا:

وزیر دفاع کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر دفاع و جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با بیان اینکه آماده پاسخگویی به شرارت‌ های این دو رژیم هستیم، گفت: خوب است آقایان کتب‌ خاطراتشان را از حالا شروع به نوشتن کنند، شاید فرصت دیگری پیدا نکنند.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات وزرای دفاع آمریکا و رژیم صهیونیستی طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس دکترین دفاعی خود و با توجه به الزامات دفاعی ناشی از تهدیدات و برای حمایت از جریان مقاومت در تمامی زمینه‌ها بر توان دفاعی خود می‌افزاید و همواره نیروهای مسلح ما آماده پاسخگویی به شرارت‌های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و خواهند بود.

سردار دهقان افزود: به نظرم زمان بیان اینگونه اظهارات در حالیکه که این دو رژیم در مسائل خود ساخته گرفتار و نیاز به کمک دیگران دارند، گذشته و ترجمان استیصال آنها فرافکنی عوامل شکست و تنها مصرف تبلیغاتی داخلی دارد؛ خوب است آقایان کتاب‌های خاطراتشان را از هم اکنون شروع به نوشتن کنند، شاید فرصت زیاد دیگری پیدا نکنند

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
:: برچسب‌ها: جنگ - امریکا- رژیم غاصب-,
نویسنده : امید خسروی
نمایشگاه 14 آبان روز فرهنگ عمومی

«فرهنگ عمومي عبارت است از محموعه منسجم و نظام يافته‌اي از اهداف، ارزشها، عقايد، باورها، رسوم و هنجارهاي مردم متعلق به يك جامعه بزرگ، قوم يا ملت». بنابراين فرهنگ عمومي، شامل تمامي فعاليتهاي مبتني بر انديشه و عادت است كه در جهت برآوردن نيازهاي بشري بسته به انواع جوامع از نظر تاريخي، سياسي، اقتصادي، مذهبي، رفتارهاي عمومي مردم را شكل مي‌دهد. همه انسانهايي كه از گذشته‌هاي دور تا كنون در اقصي نقاط دنيا زندگي كرده‌اند؛ داراي فرهنگ بوده اند . پس فرهنگ يك پديده عام است و هيچ گروه يا فردي در جامعه انساني نمي‌توان يافت كه فرهنگ نداشته باشد؛

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
نویسنده : امید خسروی
عاقلانه تصمیم بگیریم

:: موضوعات مرتبط: تصویر، ،
:: برچسب‌ها: عاقلانه - عاشقانه,
نویسنده : امید خسروی
13 آبان

:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
:: برچسب‌ها: 13 آبان 94,
نویسنده : امید خسروی
استخدام کمک حسابدار | ۱۲ آبان ۹۴

استخدام کمک حسابدار | ۱۲ آبان ۹۴

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

کاربران عزیز به منظور دسترسی هر چه بهتر شما به اگهی ها، تیم (ای-استخدام) این صفحه را طراحی نموده اند تا شما بتوانید به آگهی ها دسترسی راحتتری داشته باشید.

برای مشاهده آگهی های استخدام کمک حسابدار | ۱۲ آبان ۹۴ بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

استخدام کمک حسابدار | ۱۲ آبان ۹۴

http://www.shahrekhabar.com/employment

:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده، ،
:: برچسب‌ها: استخدام,
نویسنده : امید خسروی
حمله موشکی به کمپ «لیبرتی» در بغداد/ هلاکت ابریشمچی و ۱۹ عضو گروهک منافقین

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اسکای‎نیوز، افراد ناشناس امروز(پنجشنبه) 25 فروند موشک «کاتیوشا» به سمت اطراف فرودگاه بغداد شلیک کردند.

یک منبع امنیتی عراق که نخواست نامش فاش شود، گفت: این موشک‎ها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند.

این منبع امنیتی به پایگاه خبری «السومریه نیوز» گفته که موشک‎های کاتیوشا به سمت پادگان «لیبرتی»(مقر گروهک منافقین) در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد در غرب پایتخت عراق شلیک شدند و در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.

شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه در عراق گزارش داد که در این حمله موشکی 20 نفر از عناصر گروهک تروریستی منافقین کشته شدند.

برخی منابع هم اعلام کردند، ابریشمچی از سران و شکنجه گران این گروهک در بین کشته شدگان است.

کمپ «لیبرتی» محل حضور عناصر برجای مانده از گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
:: برچسب‌ها: منافقین-لیبرتی,
نویسنده : امید خسروی
انتخاب -فرصت - تغییر

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: انتخاب -فرصت - تغییر,
نویسنده : امید خسروی
ارزش دوست

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: دوست- دوست داشتن,
نویسنده : امید خسروی

:: موضوعات مرتبط: تصویر، ،
نویسنده : امید خسروی
زندگينامه امام زين العابدين (ع)

زندگينامه امام زين العابدين (ع)

نام: على بن الحسين .

كنيه: ابوالحسن و ابومحمد.

القاب: زين العابدين، سيد الساجدين، سجّاد، زكىّ، امين و ذوالثفنات.

به خاطر عبادت زياد و سجده‏هاى طولانىِ امام زين العابدين (ع)، پينه‏اى در پيشانى‏اش بسته بود. از اين رو، به وى «ذوالثفنات» لقب دادند.

منصب: معصوم ششم و امام چهارم شيعيان.

تاريخ ولادت: نيمه جمادى الثانى سال 38.

در مورد تاريخ ولادت آن حضرت، اختلاف است. غير از تاريخ مزبور، مورخان روز و ماه ولادت آن حضرت را، پنجم شعبان يا نيمه جمادى الاولى يا هفتم شعبان و يا نهم شعبان ذكر كرده‏اند. در مورد سال ولادت آن حضرت نيز برخى سال 37 و برخى سال 36 هجرى را ثبت كرده‏اند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبی، ،
نویسنده : امید خسروی
شام غریبان

 شام غریبان 

در لغت به معنای شب مردم غریب و از یار و دیار دور افتاده است. منظور از شام غریبان گرفتن برای افراد، ناله و زاری در شب اول وفات آن شخص است. ولی در اصطلاح فرهنگ عاشورا به شب یازدهم ماه محرم، شب شام غریبان گفته می‌شود. در این برنامه مردم به صورت دو گروه مجزا پس از غروب آفتاب عاشورا، با خواندن نوحه‌های غمگین یاد اسرای اهل بیت را گرامی می‌دارند.



 
strangers-dinner

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبی، ،
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت