نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 19941
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
شمـــــــــــــــــــــــــــــا قضاوت کنید ...............


:: برچسب‌ها: چادری ها ، حجاب ،کویر دلتنگی,
نویسنده : امید خسروی
دختری که اوباما را مجذوب زیبایی خود کرد!/ تصویر

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: اوباما ، کویر دلتنگی,
نویسنده : امید خسروی
هی انگلیسی: دختران ایرانـــــــــــــــــــــــــــــــــی فرد عادی نیستند


:: برچسب‌ها: ایرانی ، غیرت ، کویر دلتنگی,
نویسنده : امید خسروی
محمد رایج‌ترین نام در سرزمین‌های اشغالی

محمد رایج‌ترین نام در سرزمین‌های اشغالی

"محمد" رایج‌ترین نام در سرزمین‌های اشغالی مرکز آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "محمد" رایج ترین نام در داخل "اسراییل" است.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: محمد , نام نیک , کویر دلتنگی,
نویسنده : امید خسروی
وزیر دفاع از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از امکانات سطحی و زیرسطحی دریای عمان و یگان های نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک شهرستان چابهار بازدید کرد.

1442044418149_IMG_ (2).jpg

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: وزیر دفاع , نداجا , کویر دلتنگی,
نویسنده : امید خسروی
تصاویری از هنرمندان در خانه های شخصی خودشان وخانه ...........

منازل شخصی هنرمندان

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: خانه هنرمندان ،کویر دلتنگی ,
نویسنده : امید خسروی
تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل + تصاویر

تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: سردار سلسمانی ، اسرائیل ، کویر دلتنگی ,
نویسنده : امید خسروی
آیا ازدواج برای دختران و پسران جوان یک رویا می‌شود؟

آیا ازدواج یک رویا می‌شود؟

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: جوان ، ازدواج ، کویر دلتنگی,
نویسنده : امید خسروی
دو گزينه؛ تعليق در برابر تعليق، لغو در برابر لغو
دو گزينه؛ تعليق در برابر تعليق، لغو در برابر لغو
 

دولت همچنان در برابر ورود مجلس به بحث برجام و بررسي آن توسط نمايندگان مخالفت مي‌كند. اين مخالفت در حالي ابراز مي‌شود كه رهبر معظم انقلاب نظر صريح خود را درباره نقش مجلس در بررسي برجام اعلام كردند و فرمودند كه «مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته نشود.»

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
:: برچسب‌ها: سیاست روز- تعلیق- تحریم,
نویسنده : امید خسروی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ديدار رئيس‌جمهور اتريش:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر ديروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای هاینس فیشر رئیس‌جمهور اتریش، با اشاره به دشمنی دولت آمریکا با انقلاب اسلامی به دلیل از دست دادن منافع خود در ایران، دنباله‌روی برخی کشورهای اروپایی از سیاستهای خصمانه آمریکا در قبال ایران را غیر‌منطقی خواندند و خاطرنشان کردند: البته اتریش جزء این دسته از کشورها نیست و لازم است مقامات دو کشور برای تقویت هر چه بهتر روابط برنامه‌ریزی و پیگیری کنند.

دنباله‌روی برخی کشورهای اروپایی از سیاست‌های خصمانه امریکا علیه ایران غیرمنطقی است

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
:: برچسب‌ها: رهبر انقلاب - سیاست ایران - اتریش,
نویسنده : امید خسروی
بررسی طرح ضد توافق هسته‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "نیلس لسنیفسکی" تحلیلگر نشریه "رول کال" در آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی اسپن گفت: «جمهوری خواهان قصد دارند پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی کنگره به واشینگتن، طرحی را در مخالفت با توافق هسته‌ای در مجلس نمایندگان مطرح و مصوبه‌ای را در این خصوص پیگیری کنند.
 
احتمالاْ شماری از دموکرات‌ها نیز به این طرح رای مثبت خواهند داد. اما درمجموع، آرای اعضای مجلس نمایندگان به این طرح، حزبی خواهد بود. به صورت همزمان در سنا نیز طرح مشابهی مطرح خواهد شد. مجلس نمایندگان می‌خواهد پیش از سنا درباره طرح خودش رای گیری کند زیرا ممکن است در سنا، سناتورهای دموکرات با استفاده از امکانات قانونی ازقبیل طولانی کردن سخنرانی های خود، در روند پیگیری طرح سنا کارشکنی کنند و فرصت از دست برود و سنا نتواند مصوبه ای در این خصوص تصویب کند. به همین علت است که احتمالا مجلس نمایندگان با سرعت بسیار زیادی در این خصوص اقدام خواهد کرد.
 
 احتمالاْ مجلس نمایندگان روز چهارشنبه طرح خودش را مطرح و بررسی آن را شروع خواهد کرد و  روز جمعه درباره آن رای گیری خواهد کرد. اما سنا تا هفته بعد و تا مهلت تعیین شده یعنی هفدهم سپتامبر کار بررسی این توافق را طول خواهد داد. نوعی مسیر دوگانه در این زمینه مطرح است. سنا همان توافقی را بررسی خواهد کرد که در مجلس نمایندگان بررسی خواهد شد.»
 
وی در ادامه افزود: «دیگر کشورهای حاضر در گروه پنج بعلاوه یک بویژه اروپایی ها حاضر نیستند بار دیگر مذاکرات برای رسیدن به توافق هسته ای متفاوت با ایران آغاز شود. به همین علت است شماری از سناتورها ازجمله کریس کانز سناتور دموکرات از ایالت دلاوار با توافق هسته ای همراه شده اند. سناتورهایی هم در چند روز گذشته در دانشگاه‌های آمریکا به رایزنی پرداخته اند. اعلام نظر این افراد می تواند تعداد موافقان توافق هسته ای را در سنا به چهل و یک نفر برساند و مانع از آن شود که حتی طرحی برای مخالفت با توافق هسته ای در سنا مطرح شود چه برسد به اینکه تصویب شود.»

:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
نویسنده : امید خسروی
10شهریور،روز پدافند هوایی

10شهریور،روز پدافند هوایی

شش سال پیش در چنین روزی بنا به تدبیر فرمانده معظم کل قوا، قرارگاه پدافند هوایی ایجاد و به طور مستقل وظیفه خطیر تامین امنیت هوایی کشور را برعهده گرفت. نگاهی به جنگ های اخیر در دنیا نشان می دهد، حملات هوایی سنگین، گسترده و سریع یکی از اصلی ترین تاکتیک های نبرد در آنها بوده است. در چنین وضعیتی، اهمیت و مخاطرات مسئولیت این قرارگاه بیش از پیش به چشم می آید.

حکایت امروز ما و امنیت، حکایت ماهی و آب است. چنان در آن غرقیم که گاهی به چشممان هم نمی آید اما این امنیت مرهون فداکاری رزمندگانی است که در سراسر این سرزمین پهناور، در بیابان های سوزان، قله های رفیع، دریاهای ژرف و سواحل بیکران، چشم بر هم نمی گذارند و دست از ماشه برنمی دارند تا ایران، همچون کشتی امنی باشد در دریای طوفان زده خاورمیانه.






:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
نویسنده : امید خسروی
آغاز هفته دولت

 

هفته دولت, آغاز هفته دولت, شهید رجایی

آغاز هفته دولت

هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.

 

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

 

علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند. روحشان شاد

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: هفته دولت,
نویسنده : امید خسروی
اوباما به غير‌قابل اعتماد بودن خود مهر تاييد زد
رئيس‌جمهوري آمريکا باز هم در نطق اخيرش ادعاهايي را بيان کرد که تنها مهر تاييد ديگري بود بر بي‌صداقتي دولتمردان اين کشور در قبال ملت ايران.
آمريکايي‌ها از زمان پيروزي انقلاب اسلامي بناي خود را بر خدعه و نيرنگ، دشمني و رفتارهايي خصمانه با ملت ايران نهادند و تاکنون نيز اين دشمني‌ها ادامه داشته و گويا قرار نيست رفتار اين دولت استعمارگر پايان يابد.
آمريکايي‌ها بعد از جمع‌بندي مذاکرات هسته‌اي نيز باز هم از تهديد و جنگ عليه ايران سخن گفتند، دو شب گذشته نيز باراک اوباما از توان نظامي خود و متحدانش سخن گفت كه از اين اظهارات و نطق سرايي رئيس‌جمهور آمريکا دو نتيجه مي‌توان گرفت، ابتدا اينکه توافق هسته‌اي براي آمريکايي‌ها تنها يک بهانه است تا ازاين طريق بتوانند به اهداف شوم خود عليه ملت ايران برسند، نکته دوم اينکه عده‌اي که در داخل سنگ آمريکايي‌ها را به سينه مي‌زنند و به خيال خود مي‌پنداشتند که ممکن است توافق هسته‌اي احتمالي، باب گفت‌وگوي ورود آمريکايي‌ها را به ايران باز کند و با اين اظهارات مشخص شد که حداقل آمريکايي به دنبال تغيير رفتار خود در قبال ملت ايران نخواهند بود و باب رفتارهاي خصمانه آنها با جمهوري اسلامي هيچ‌گاه بسته نخواهد شد.
به گزارش تسنیم، باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، در یک ارتباط ویدئویی اینترنتی با رهبران سازمان‌های یهودی آمریکای شمالی گفت برنامه جامع اقدام مشترک تمام راه‌های ایران به سوی تسلیحات هسته‌ای را می‌بندد.
اوباما به غير‌قابل اعتماد بودن خود مهر تاييد زد
:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت