وزیر دفاع از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 189
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 434
بازدید کل : 20374
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
وزیر دفاع از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

ه گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار حسین دهقان در جریان بازدید از سواحل کنارک چابهار با بیان اینکه «حضور نیروی دریایی زمینه ساز توسعه سواحل مکران است و این نیرو با تمام توان آمادگی همکاری با دیگر نهادها و سازمان‌ها در این رابطه را دارد»، اظهار کرد: بنا بر شرایط منطقه در گذشته واحدهای نظامی زودتر از سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در این منطقه مستقر شده‌اند و این موضوع باعث شده که امروز نیز نیروی دریایی با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سواحل مکران پیشرو باشد.

 

وزیر دفاع خاطر نشان کرد: خوشبختانه با استقرار واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی شاهد توسعه بیش از پیش سواحل مکران خواهیم بود.

 

وی افزود: اجرایی شدن برنامه‌های توسعه‌ای دولت و بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید است.

 

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و حضور مقتدرانه نیروی دریایی در سواحل مکران نوید دهنده توسعه این سواحل در آینده نزدیک است.

 

سیاری افزود: عزیمت صیادان به آب‌های دور و امنیت شناورهای کشور در اقیانوس هند نتیجه حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

 

بر اساس این گزارش، دهقان همچنین از نزدیک در جریان روند پیشرفت کاری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در حال احداث و کارهای زیربنایی منطقه از جمله پروژه ساخت منازل سازمانی کارکنان منطقه و دیگر پروژه‌های درحال ساخت در بندر راهبردی جاسک قرار گرفت و از آنها بازدید کرد.

 

منطقه دوم دریایی ولایت در سال 1387 طی ابلاغ منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، در بندر راهبردی جاسک در فاصله 320 کیلومتری بندرعباس استقرار یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: وزیر دفاع , نداجا , کویر دلتنگی,
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت