سوم خرداد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 189
بازدید هفته : 469
بازدید ماه : 636
بازدید کل : 20576
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
سوم خرداد

تاالا 

پوردستان گفت: در ادامه تمرین ها پنج رزمایش بحران و بلای طبیعی با مشارکت سازمان آتش نشانی و هلال احمر و 5 مورد رزمایش در حوزه بهداشت و درمان برگزار می شود .
وی افزود: در روز چهارشنبه 25 فروردین نیز چند دستاورد نیروی زمینی از جمله سامانه پدافند هوایی بهمن ( که شامل توپ 57 میلیمتری خود کششی چرخدار و بهینه سازی شده، خودروی پنج تن کیان خودروی حمل توپ های خود کششی، خودروی تجسسی NRVC شهرام برای آزمایش متحرک شناسایی عوامل شیمیایی ، میکروبی و رادیو اکتیو است) رونمایی می شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ در این روز همچنین تانک بهینه سازی شده چیفتن سلاح تک تیرانداز 7/62 مجهز به دوربین های دید در شب و روز موثر برای به کار گیری در فضای جنگ های نیابتی ، شیلتر مخابراتی خودروهای تانک و کانکس حمل مهمات تحویل نیروهای عمل کننده ارتش خواهد شد.
امیرپوردستان افزود: در روز 29 فروردین رژه یگان های نمونه ارتش از ساعت 8 صبح در جوار مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این روز یگان های هوانیروز و هواپیماهای نیروی هوایی ارتش در مراسم رژه حضور دارند و همزمان یگانهای شناور نیروی دریایی در خلیج فارس و دریای عمان رژه خواهند رفت.
امیر پوردستان دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای سالگرد روز ارتش را دیدار با خانواده شهدا ، تجلیل از ایثارگران ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی ، برپایی جشنهای سربازی ، صبحگاه مشترک و برگزاری مراسم دیدار با وابستگان نظامی کشورهای دوست بیان کرد .
وی با اشاره به صدور فرمان تاریخی حضرت امام در 29 فروردین افزود : پس از فرمان تاریخی ایشان ارتش جانی تازه یافت و در مقابل ارتشیان قهرمان پاسخ اعتماد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را با جانفشانی هایشان دادند.
امیر پوردستان گفت: در روزهای آغازین انقلاب اسلامی، نخستین اقدام ارتش کمک به تشکیل سپاه پاسداران بود.
وی افزود: سروان کلاهدوز به عنوان یک افسر نمونه ارتشی به منظور تشکیل سپاه در جایگاه قائم مقامی این نیرو قرار گرفت و شهید نامجو با شناسایی افسران انقلابی آنان را به شهید کلاهدوز معرفی می کرد تا از آنان در جایگاه های مختلف در سپاه پاسداران استفاده شود.
امیر پوردستان با اشاره به دیگر اقدامات ارتش در روزهای نخست انقلاب گفت :‌ یکی دیگر از اقدامات مهم ارتش در این روزها مقابله با ضد انقلاب بود و بر این اساس ارتش در کردستان، سنندج ، مریوان، پیرانشهر ، پاوه و نوسود با ضد انقلاب مقابله و دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرد که از این تعداد 44 نفر شهدای هوانیروز بودند.
 
امیرپوردستان: ارتش از همه ظرفیت های دفاعی بهره خواهد برد
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش برای ارتقاء توان خود از همه ظرفیت های دفاعی در داخل و خارج از کشور بهره خواهد برد.
 امیر سرتیپ پوردستان در نشست خبری 29 فروردین روز ارتش با اشاره به خبر خرید تانکهای تی نود و هواپیمای سوخوی 30 از روسیه افزود: ارتش برای ارتقاء ظرفیت دفاعی از همه ظرفیت ها ( به جز خطوط قرمزی که در زمینه سلاح های هسته ای، شیمیایی و میکروبی ، فرمانده کل قوا تعیین کردند ) استفاده خواهد کرد.
وی افزود: یکی از سلاح های مورد نیاز ارتش تانک کرار است که در داخل تولید می شود و قرار است با تولید انبوه در اختیار نیروهای مسلح قرار بگیرد.
امیر پوردستان گفت: خرید سلاح و تجهیزات از دیگر کشورها نیز هیچ منافاتی با قطعنامه های بین المللی ندارد و اظهارات مقامات امریکایی همانطور که وزیر دفاع اشاره کرد یاوه گویی بیش نیست.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال افزود: یکی از راهبردهای ارتش عمل به تدابیر فرمانده معظم کل قواست و بر این اساس از دو سال پیش قرارگاه اقتصاد مقاومتی که نمایندگان همه یگان های ارتش در آن حضور دارند تشکیل شده است.
امیرپوردستان گفت: ان شاء الله در سال 95 که سال اقدام و عمل است با خریدهای بومی و صرفه جویی در همه زمینه ها، درصدد تحقق نامگذاری امسال هستیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره اعزام مستشاران نظامی به سوریه نیز گفت: هرجا نظام صلاح بداند ارتش با قدرت وارد می شود و ما هیچ گاه داعش را تهدید نمی دانیم که یگانی را برای مقابله با آنان به سوریه اعزام کنیم اما قصد شناسایی تروریست ها را داریم؛ بر این اساس تعدادی از نیروها به این کشور اعزام شدند تا از وضع آنان برآورد دقیقی داشته باشند.
امیرپوردستان افزود: برای حضور موثر در فضای جنگ های نیابتی و مقابله با تکفیری ها اقدام به تشکیل یگان های واکنش سریع ، افزایش ظرفیت بالگردی و اختصاص سلاح های مورد نیاز برای نیروهای مسلح کردیم.
وی گفت: همچنین مدرسه تک تیرانداز و نیروی زمینی ارتش تاسیس شده است که اقدام به پذیرش نیروی تک تیرانداز می کند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت